Hiperglicemia – Niveli i lartë i glukozës në gjak; Nga komplikacionet e Diabetit

 

Në anën tjetër të hipoglicemise është hiperglicemia apo hyper. Kjo ndodh kur nivelet e glukozës në gjak janë shumë të larta – zakonisht mbi 7 mmol / l para ngrënies dhe mbi 8.5mmol / l dy orë pas ngrënies. Ka disa arsye pse kjo mund të ndodhë. Ajo mund të jetë se ju:
• keni humbur një dozë të ilaçeve tuaja
• keni ngrënë më shumë karbohidrate se sa trupi juaj dhe / ose mjekimi mund të përballet me to
• jeni të stresuar
• jeni të sëmurë nga një infeksion
• ose nga mbi-trajtimi i një Hypo me ilaçe kimike.

Simptomat mund të përfshijnë

  • Kalimin më shumë urinë se normalja, sidomos gjatë natës
  • Të jesh shumë i etur

* Lëkurë e thatë
• Të kesh dhimbje koke
• Lodhje dhe letargji.

Si të parandalohet një hiper

  • Të jeni i vetëdijshëm për pjesën ditore të karbohidrateve dhe se si ato mund të ndikojnë në nivelet e glukozës në gjak.
  • Kur jeni sëmurë, vazhdoni marrjen e ilaçeve të diabetit edhe në qoftë se nuk ju hahet, dhe kontaktoni mjekun tuaj në qoftë se keni nevojë për më shumë informacion.
  • Të jetë sa më aktiv.

Trajtimi i hyperglycaemia nga mjekësia konvencionale

Trajtimi i hyper varet nga faktorët që e shkaktojnë atë. Nëse ato janë një dukuri e rregullt, kontaktoni mjekun tuaj për një rishikim të barnave dhe / ose mënyrën e jetesës. Nëse niveli i glukozës në gjak është i lartë për një kohë të shkurtër, trajtimi urgjent nuk do të jetë i nevojshëm. Por nëse ai qëndron i lartë, duhet ndërmarrë veprim:
• Pini shumë lëngje pa sheqer.
• Nëse jeni në insulinë, mund të keni nevojë për të marrë insulinë shtesë.
• Nëse nuk ndjeheni mirë, veçanërisht nëse keni të vjella, duhet të kontaktoni mjekun për këshillat e nevojshme.

Nëse niveli i glukozës në gjak është i lartë për vetëm një kohë të shkurtër, trajtim urgjent nuk do të jetë i nevojshëm. Por nëse ai qëndron i lartë, duhet të merni masa për të shmangur zhvillimin e ketoacidosis diabetik.
Kontrolloni gjakun apo urinën tuaj për ketones nëse niveli i glukozës në gjak është 15mmol / l ose më shumë. Nëse ketonet janë të pranishme, është e mundshme që ju të mos keni insulinë të mjaftueshme në trupin tuaj, kështu që mund të keni nevojë për të rritur dozën, ose të merrni një dozë shtesë. Bisedoni me mjekun tuaj se si ta bëni këtë. Sigurohuni që të pini shumë lëngje pa sheqer. Nëse keni ketones dhe jenë të sëmurë, veçanërisht nëse keni të vjella, duhet të kontaktoni mjekun tuaj.

– Mënyra më e mirë për të shmangur hypos dhe hypers është duke kontrolluar rregullisht nivelin e glukozës në gjak.

– Mbani gjithnjë me vete diçka për të trajtuar një Hypo apo hiper.

– Mbani ID të diabetit me vete për të njoftuar njerëzit për diabetin tuaj dhe i orientoni ata që t’ju ndihmojnë nëse po kaloni një Hypo.

– Sigurohuni që njerëzit tuaj të afërt ta dinë se çfarë simptomash kanë hipot dhe se si të trajtojnë një Hypo apo hiper.

TRAJTIMI NATYRAL I HIPERGLICEMIS …

Në vijim gjeni Udhëzuesin e posaçëm të pacientëve me Diabet, për trajtimin natyral që kanë nevojë për shërimin dhe jetën sa më cilësore.

Kura Bimore Profesionale për Diabetin