You are here:---Jo Codeine për Fëmijët

Jo Codeine për Fëmijët

2018-10-15T16:43:28+00:00October 15th, 2018|Categories: Fëmijët|

Studimi tregon se fëmijëve vazhdon t’u jepen Codeine – opiate për lehtësimin e dhimbjeve, pavarësisht paralajmërimeve federale kundër dhënies së tyre

 

Një studim i ri tregon se të paktën 1 në 20 fëmijë ende marrin codeine (lëndë narkotike me përmbajtje opiumi) për menaxhimin e dhimbjeve edhe pas tre vjetëve pasi Administrata e Ushqimit dhe Farmaceutikës (FDA) e kishte kufizuar përdorimin e tyre tek fëmijët. Ekipi, i përbërë nga anëtarë të Universitetit të Mjekësisë të Çikagos, Universitetit të Miçiganit dhe Universitetit të Harvardit, botoi rezultatet e studimit në revistën Pediatrics.

“Ne nuk duhet të përshkruajmë codeine për fëmijët, për asnjë arsye,” shpjegon Dr. Kao-Ping Chua, autoir kryesor i studimit dhe asistent profesor i pediatrisë dhe sëmundjeve ngjitëse në Universitetin e Miçiganit.

Disa fëmijë e shndërrojnë me shpejtësi codeinën në morfinë, duke rezultuar në një rrezik të mbidozimit. Kurse fëmijë të tjerë e metabolizojnë në mënyrë të dobët codeinën në morfinë, duke rezultuar në asnjë përmirësim të dhimbjeve. Prandaj, codeina nuk është vetëm potencialisht e pasigurt, por gjithashtu potencialisht e paefektshme.

Në 2013, FDA ka lëshuar një paralajmërim me shenjën e kutisë së zezë të përdorimit të codeine tek fëmijët më të vegjël se 18 vjet pasi u gjet se mban rreziqe serioze për shëndetin, si vështirësi të frymëmarrjes dhe madje shkakton edhe vdekjen. Në SHBA, një paralajmërim i kutisë së zezë është paralajmërimi më i rreptë i treguar në etiketën e ilaçeve.

Ajo që ishte e paqartë, megjithatë, është nëse paralajmërimi i kutisë së zezë të FDA-s 2013 – më i forti që FDA mund të lëshojë – ishte i suksesshëm në eliminimin krejtësisht të përdorimit të codeine në këtë situatë apo jo?!.

Ekipi shqyrtoi një mostër kombëtare të kërkesave nga 362,992 fëmijë që ishin nën sigurim privat. Mostra kishte një tonizëm dhe një adenoidectomy midis 2010 dhe 2015. Pas paralajmërimit të FDA, recetat për codeine për “procedurat e zakonshme” u ulën me 13 %. Megjithatë, rreth 5 % e fëmijëve u është dhënë ende codeine pas operacioneve në dhjetor 2015 – rreth tre vjet pas paralajmërimit të kutisë së zezë.

Për më tepër, studiuesit zbuluan gjithashtu se përdorimi i pakët i codeine solli një çështje tjetër – duke u zhytur më shumë, ekipi vërejti një rritje në parashkrimit të opioideve të tjera të forta si oksikodoni dhe hidrokodoni. Sipas studiuesve, ky trend duhet të studiohet më tej. Mbështetësit e mjekësisë natyrale thonë se ka pasur gjithmonë një mënyrë më të mirë për të trajtuar dhimbjen.

Kjo u përditësua në prill të vitit 2017 me standarde më të rrepta – duke paralajmëruar përdorimin e codeinës tek fëmijët nën moshën 18 vjeç, si dhe fëmijët 12-18 vjeç të cilët janë mbipeshë ose mund të vuajnë nga gjendje të tilla si apnea obstruktive e gjumit ose sëmundje të rënda të mushkërive. Paralajmërimi gjithashtu u zgjerua për të përfshirë një paralajmërim kundër nënave me fëmijë në gji për shkak të reagimit të mundshëm të pafavorshëm ndaj foshnjave.

Akademia Amerikane e Pediatrisë (AAP) lëshoi ​​një deklaratë me një paralajmërim paraprak kundër rreziqeve të codeine kur përdoret tek fëmijët. Në një deklaratë, AAP tha se “Codeina është përshkruar për dekada për të dy qëllimet, pavarësisht nga evidencat në rritje se ajo nuk funksionon gjithmonë, madje nganjëherë shkakton efekte anësore serioze ose potencialisht fatale”.

Ekspertët vunë në dukje se disa raste të problemeve kërcënuese për jetën në fëmijët për më shumë se një dekadë ishin të lidhura me codeine.

FDA ka identifikuar “efekte anësore potencialisht të rrezikshme” tek fëmijët që përdorin codeine. Në një përmbledhje, federata vuri në dukje 64 raste të normave të frymëmarrjes së ngadalësuar dhe 24 vdekje të lidhura me codeinën, ku përfshiheshin 21 vdekje në fëmijët nën 12 vjeç.

Fëmijët që kishin marrë codeinë pas operacionit për të akcizuar adenoidet dhe bajamet, një procedurë e bërë për të trajtuar bllokimin e frymëmarrjes gjatë gjumit ose trajtimit të tonsilitit ishin ato të ekspozuara ndaj rrezikut më të lartë të problemeve të frymëmarrjes.

Ekspertët kanë identifikuar se rastet e ngjarjeve potencialisht fatale, si dhe vdekjet, lidhur me codeine kanë qenë në fëmijët e vegjë, të cilëve u është dhënë një kombinim i acetaminopenit dhe codeinës pas operacionit.